Örülünk, hogy itt vagy és fontolgatod, hogy kipróbáld az autómosás új dimenzióját. Tudjuk, hogy a piacon még mindig újdonságnak számít a nanotechnológiás mobil autómosás. Biztosak vagyunk benne, hogy számos kétely és kérdés merül fel benned a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, ezért összeszedtük azt a 8 leggyakoribb kérdést ami biztos benned is felmerült ha az első mosásod előtt állsz!
1. Tényleg lehet áram és víz nélkül is autót mosni?
Naná! Egy Cleango-s mosás során a nanotechnológiának köszönhetően mindössze 5 dl vizet használunk el, így elfolyó víz sem keletkezik a takarítás során. Csak összehasonlításképp: egy hagyományos autómosáshoz akár 150 liter vízre is szükség lehet. Ráadásul porszívóink akkumulátorral működnek így áramra sincs szükségünk a mosás során.
2. Nem lesz karcos az autóm?
Hidd el, hogy nem! Szolgáltatásunk a nanotechnológián alapul, aminek köszönhetően a felületre jutó tisztítószer feloldja és körbeveszi a szennyeződést, így mikor szakképzett mosóink letörlik az autódat egy prémium mikroszálas törlőkendővel, akkor nem karcolódik meg autód fényezése. Az eddig lemosott 35 000 autó a biztosíték szolgáltatásunk hatékonyságára! Ha pedig még ez sem nyugtatott meg teljesen, akkor jó ha tudod, hogy teljeskörű felelősségbiztosítással rendelkezünk a Generali biztosítónál.
3. Hol találom a szolgáltatásokat és az aktuális árakat?
Nem csak környezetbarátabbá, hanem egyszerűbbé és gyorsabbá is szerettük volna tenni az autómosást. Saját fejlesztésű appunkkal a zsebedben pár kattintással tudsz tájékozódni szolgáltatásainkról és a hozzájuk tartozó árakról. Az autó takarítás árait méretosztályonként soroljuk be. Miután rögzítetted a járművedet az applikáció automatikusan beosztja az autódat a megfelelő kategóriába. Ezenkívül a weboldalunkon is le tudod ellenőrizni, hogy melyik méretosztályba tartozik az autód. Ráadásul mielőtt véglegesítenéd a rendelésedet részletesen leírjuk neked az általad kiválasztott szolgáltatások árát.
4. Készpénzzel is tudok fizetni?
Készpénzes fizetésre nincsen lehetőség. Az appban kizárólag bankkártyával, Google és Apple Pay-el fizethetsz. Rendelésed leadásakor felugrik egy ablak, ahol ki tudod tölteni a kártyaadataidat és már kész is vagy! Ugye milyen egyszerű?
5. Hogy fogja megtalálni az autómosó kolléga a kocsimat?
Amikor kolllégánk megérkezik a kért időpontban a helyszínre, akkor a fiókodban megadott telefonszámon keresni fog téged és át tudod adni az autódat. Mikor végzett, akkor is hívni fog, hogy le tudd zárni a kocsidat és át tudd nézni, hogy mindent rendben találtál-e az elvégzett munkával.
6. Mi történik akkor, ha a helyszínen szeretnék igénybe venni még egy extra szolgáltatást?
Megesik, hogy a helyszínen merül fel az egyik plusz szolgáltatásunkra való igény, ilyenkor sincs semmi probléma. Jelezd a kirendelt autótisztító kollégának hogy melyik extrát szeretnéd igénybe venni. Ő ezt azonnal továbbítja is a központba. A fennmaradó költségekről egy átutalásos számlát fogunk neked küldenie, készpénzes fizetésre ebben az esetben sincsen lehetőség.
7. Ki kell pakolnom az autóból a belső takarítás előtt?
Ha van rá lehetőséged, akkor számunkra nagy segítség ha kipakolod a személyes tárgyaidat, hiszen így kollégánk azonnal hozzá tud férni a tisztítandó felülethez.
8. Mennyi időbe telik az autóm takarítása?
Egy külső-belső tisztítás kb. másfél órát vesz igénybe, de ez függ attól is hogy mennyire szennyezett az autód így lehet, hogy akár előbb is elkészül vele kollégánk! Ha pedig csak egy külső vagy belső takarítást rendeltél, akkor kb. 1 óra alatt megvagyunk vele, így akár autód takarítását egy baráti kávézáshoz is időzítheted!
Még mindig vannak kérdéseid? Akkor nézz szét a GYIK-ben vagy írj nekünk a [email protected]-ra és segítünk!