Regisztrálj egyszerűen 2 perc alatt a Cleango app-ban
és az autómosód máris a zsebedben!
Gyakori kérdések:
Tudok-e Facebookkal/Google-lel regisztrálni?
Nem, csak a telefonszámoddal tudsz regisztrálni.
Nyelvválasztásra van lehetőség?
Az applikációban magyar és angol nyelv közül tudsz választani.
1. Kattints a “Profilom” menüpontra.
2. Görgess a képernyő aljára és válaszd ki a “Nyelv” opciót, majd a számodra használni kívánt nyelvet.
A regisztráció során automatikusan jóváírodik-e a regisztrációs kuponkód?
Nem, a kuponkódot minden esetben meg kell adnod a megfelelő résznél a vásárlási folyamat során.
Egy telefonszámmal több fiókot is regisztrálhatok?
Egy telefonszámmal csak egy fiókot tudsz létrehozni.
Hol tudom módosítani a személyes adataimat?
A nevedet és az e-mail címedet az applikációban tudod módosítani a következő módon:
1. Kattints a “Profilom” menüpontra.
2. Majd válaszd ki az oldal jobb felső sarkában található ⚙️ - gombot.
3. Ezután kattints a “Profil adatok” menüpontra, ahol máris tudod módosítani az adataidat.
A telefonszámodhoz kapcsolódó változtatásokhoz kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot a [email protected] e-mail címen.
Hol tudok új jáművet felvinni az applikációban?
Ezt kétféle módon is megteheted. Mielőtt leadod a rendelésedet a jármű kiválasztásánál is rögzítheted az új autót.
Vagy
1. Kattints az applikáció főoldalának jobb alsó sarkában a “Profilom” menüpontra.
2. Majd görgess az oldal aljára és válaszd a “Járművek kezelése” opciót.
Hol tudom törölni a korábban mentett kártyámat?
1. Kattints az applikáció főoldalának jobb alsó sarkában a “Profilom” menüpontra.
2. Majd görgess az oldal aljára és válaszd a “Mentett kártyák törlése” opciót.
3. Töröld a kiválasztott kártyát a sor végén található 🗑️gombbal
Hol tudom törölni a fiókomat?
1. Kattints az applikáció főoldalának jobb alsó sarkában a “Profilom” menüpontra.
2. Majd válaszd ki az oldal jobb felső sarkában található ⚙️ - gombot.
3. Ezután kattints a “Biztonság” menüpontra, majd válaszd a “Fiók törlése” opciót.
Hogyan tudom kifizetni a mosást?
A mosást az applikáción belül bankkártyával tudod kifizetni a Stripe biztonságos rendszerén keresztül.
Készpénzes fizetésre van lehetőségem?
A megrendelt mosás csak az applikációban tudod kifizetni bankkártyával.
Szeretném megváltoztatni a számlázási címemet, erre hol van lehetőségem?
A számlázási címedet kétféle módon is megváltoztathatod az appban:
1. Kattints az applikáció főoldalának jobb alsó sarkában a “Profilom” menüpontra.
2. Majd válaszd ki az oldal jobb felső sarkában található ⚙️ - gombot.
3. Ezután kattints a “Számlázási cím” menüpontra, ahol máris tudod módosítani a számlázási címedet.
Vagy
1. Indítsd el az autómosás megrendelését majd mielőtt leadnád rendelésedet a “checkout” oldalon válaszd a számlázási cím módosítását.
Hol találom a számlámat?
4. Kattints az applikáció főoldalának jobb alsó sarkában a “Profilom” menüpontra.
5. Majd válaszd ki az oldal jobb felső sarkában található ⚙️ - gombot.
6. Ezután kattints a “Számlák” menüpontra, ahol máris hozzáférsz a számláidhoz.
Céges számlát szeretnék kérni a mosásról. Ezt hol tudom megtenni?
A számlázási címedet szabadon változtathatod az applikációban. Áfás számla esetén ügyelj arra, hogy az új számlázási cím felvitele során a céges opciót válaszd ki.
Biztosan karcmentes a mosás?
Igen. Nano-koncentrátumunk a felületre permetezést követően azonnal kifejti hatását, és fellazítja a felületen található szennyeződést, majd „körbeöleli” azt. Biztonsági waxréteg képződik a felület és a szennyeződés között, mely speciális mikroszálas kendővel biztonsággal eltávolítható. Referenciánk több mint 35.000 lemosott autó.
Oda kell-e adnom a kulcsot?
Kulcsod átadása egyáltalán nem szükséges csak külső mosás esetén. A belső takarításhoz sem kötelező, nekünk mindösszesen ajtónyitásra van szükségünk a belső takarításhoz, a kulcs akár nálad is maradhat.
Mi van a kocsiban hagyott cuccaimmal?
Minden rekeszből, amit szeretnél, hogy kitakarítsunk, kérlek pakolj ki és hagyd nyitva. Ez a csomagtartóra is igaz, ha tele van, nem tudjuk takarítani. Minden esetben vedd át az autót a tisztítás után, nézd meg, hogy minden rendben van-e. Egyéb kérdéseiddel a [email protected] -n érsz el minket.
Ha valami porblémám van a szolgáltatással, akkor mi a helyzet?
Bármilyen panaszod, vagy kérdésed van a [email protected] email címen készéggel állunk rendelkezésedre.
Mik azok a cseppontok?
A Cleango hűségpont rendszerében minden megrendelt mosásod után 100 forintonként 1-1 cseppontot írunk jóvá a fiókodban, ezzel is jelképezve a megspórolt víz mennyiségét. A cseppontokat később be tudod váltani extrákra vagy akár mosásra is, minden cseppont 1 forintot ér.
Hol tudom beváltani a kuponomat?
Kedvezményes kuponjaidat a rendelés során a “checkout” képernyőn a kuponkód megadása mezőnél érvényesítheted.
Egyszerre hány kupont tudok beváltani?
Egy mosáshoz csak egy darab kupont tudsz felhasználni.
Milyen kedvezményeket vonhatok össze?
Az applikációban találhatsz kedvezményes időpontokat, melyeket akár egy kupon beváltásával is össze tudsz vonni.
Gyakori kérdések az időpontfoglalás kapcsán:
Mégsem jó az időpont, mit csináljak?
A mosás előtt 12 órával tudod módosítani az időpontodat a Cleango app felületén az aktív mosások menüpontban. 12 órán belül sajnos már nem tudjuk módosítani a mosásod helyszínét és időpontját.
Hol tudom módosítani és törölni a mosásomat?
Az app főoldalán először kattints az aktív mosásodra, majd a képernyő jobb felső sarkában található három pontra. Itt tudod módosítani a mosásod helyszínét, időpontját, számlázási címét, illetve itt tudod törölni is a mosásodat.
Mennyivel előre kell lefoglalnom a mosás időpontját?
Az aktuális szabad időpontokat mindig az applikációban tudod megnézni. Szabad helyek függvényében foglalhatsz aznapra vagy akár 2 hónapra előre is.
Gyakori kérdések a helyszínnel kapcsolatban:
Hova tudok mosást rendelni?
Aktuális zónánkon belül bárhova tudsz rendelni.
Zónánk: Budapest 1-16. Kerületek egésze , illetve Üröm, Budaörs, Budakalász, Törökbálint és Diósd.
Zónánkat folyamatosan bővítjük.
Csak mélygarázsban tudtam parkolni. Itt is el tudjátok végezni a takarítást?
Az autók takarítását bárhol el tudjuk végezni, ahol megfelelőek a fényviszonyok és jól körbejárható az autó. Így akár mélygarázsban és egy forgalmas utcán is el tudjuk végezni a takarítást.
Gyakori kérdések:
Mi az a nanotechnológia és hogyan működik?
Nano-koncentrátumunk a felületre permetezést követően azonnal kifejti hatását, és fellazítja a felületen található szennyeződést, majd „körbeöleli” azt. Biztonsági wax réteg képződik a felület és a szennyeződés között, mely speciális mikroszálas kendővel biztonsággal eltávolítható. Referenciánk több mint 35 000 lemosott autó.
Tisztít
Koncentrátumunk a felületre való permetezést követően azonnal kifejti hatását, és a szennyeződést “bekebelezve” képez egy biztonsági réteget a tisztítandó felület, és az eltávolítandó koszréteg között, ezáltal utóbbi, biztonságosan eltávolíthatóvá válik.
Ápol
A mosószer alapanyaga carnauba viaszt tartalmaz, mely kitölti a fényezésen levő, szemmel alig, vagy egyáltalán nem látható mikro karcokat, így a szennyeződés nem tud megülni bennük.
Konzervál
A viasz 48 órán keresztül kifejti aktív szennyeződés, por, és víztaszító hatását, ennek következtében a mosás után esetlegesen az autó felületére kerülő anyagok:
1. kevésbé tapadnak meg, így az tovább marad tiszta
2. tartós, magas fényű csillogást kölcsönöz a felületnek
A tisztítószerek is zöldek?
Az általunk használt tisztítószerek biológiailag lebomlóak.
Gyakori kérdések a mosás rendelése kapcsán:
Mit tartalmaz egy teljes körű külső - belső takarítás?
Külső tisztítás:
Belső tisztítás:
Mennyi ideig tart egy autómosás?
Egy teljes körű külső belső autómosás körülbelül 1,5 órát vesz igénybe, de ez függ a megrendelt extrák mennyiségétől is. Egy csak külső vagy egy csak belső takarítás körülbelül 45 percet vesz igénybe.
Át kell-e adnom a kocsikulcsot a mosónak?
Kulcsod átadása egyáltalán nem szükséges külső mosás esetén. A belső takarításhoz sem kötelező, nekünk mindösszesen ajtónyitásra van szükségünk a belső takarításhoz, a kulcs akár nálad is maradhat.
Bőrüléseket ápoljátok külön?
Igen. Extra bőrápolásunk része az autó belterében található minden felület tisztítása, és ápolása.
Fertőtlenítés is van a belső mosásban?
Igen, extraként rendelhető. Az alap mosásnak nem része.
Viaszos kezelés igényelhető?
Igen. A viaszos kezelés egy kerámia tartalmú bevonat, mely amellet, hogy 72 órán át taszítja a szennyeződéseket és a vizet, magasfényű csillogást is ad a fényezésnek.
Állatszőrös, melós, stb extra koszosabb autót is vállaltok?
Igen. Azonban a mobil-takarításnak megvannak a maga limitációi, így amennyiben rendkívül erősen szennyezett a beltér, és a mosó úgy ítéli, hogy nem fog tudni megfelelő minőséget produkálni, jelzi számodra előzetesen, és Te döntöd el, elvégezzük-e a takarítás belső részét. A külső mosást mindenképpen megcsináljuk ilyen esetben is, a belső árát pedig visszaadjuk kupon formájában.
Eső esetén is kijöttök?
Ha megrendeltél valamit, mi teljesítjük. Igen, minden körülmények között. Amennyiben az időjárás nem teszi lehetővé a külső mosást (pl. erős, viharos szél és eső kombinációja), a belsőt elvégezzük, és a külső árát jóváírjuk számodra a profilodon.
Gyakori kérdések a díjszabás kapcsán:
Aktuális árainkról a Cleango appban vagy weboldalunkon tudsz tájékozódni.
A helyszínen is rendelhetek extra szolgáltatást?
Ha utólag szeretnél rendelni bármilyen extrát az autódra, akkor autómosó kollégánkkal egyeztetve meg tudod tenni. Ilyen esetben egy átutalásos számlát fogunk neked küldeni.
Mi töténik, ha valamit nem kérek és már kifizettem?
Írj nekünk egy e-mailt a [email protected] -ra és segítünk.
Telefon: +36 30 141 5100
Email:
[email protected]
Mit tehetek, ha nem vagyok elégedett?
Abban az esetben ha nem vagy elégedett az általunk elvégzett munkával kérlek írj nekünk e-mailt [email protected] -ra és kivizsgáljuk az esetet.
Hívj meg minél több barátodat és minden új barátod első mosását támogasd egy 5000 Ft értékű kuponnal! Ráadásul meghívott barátaid első mosása után téged is megajándékozunk egy 5000 Ft értékű kuponnal, melyet következő rendelésedkor már fel is használhatsz!
Milyen lehetőségeim vannak arra, hogy a mosásokhoz kedvezményesen tudjak hozzájutni?
Minden megrendelt mosásodhoz egyszerre csak egy kupont tudsz beváltani. Kupont szerezhetsz barátaid meghívásával vagy tőlünk is kaphatsz mosásodért cserébe, illetve egyéb akcióink keretében. A kuponodat össze tudod vonni az applikációban található speciális kedvezményekkel is. Érdemes figyelned az appban megjelölt kedvezményes időpontokat, melyekkel még olcsóbban tudsz mosatni.
Érdemes meghívni?
Mindkét fél nyer. Te is és a meghívott barátod is egy-egy 5000 Ft-os kuponban részesültök, melyet a következő mosás során fel tudtok használni.
Több embert is meg tudok hívni?
Igen, amennyit csak szeretnél. Azonban fontos, hogy tudd, a kedvezményre jogosító kupont csak a meghívott barátod első mosása után tudjuk neked jóváírni.
Miért éri meg bérletesnek lenni?
Cleango bérlet vásárlásával egyszerűbb és kedvezőbb lesz autód tisztítása. Nem kell többé a megrendelés végén a fizetéssel időt töltened, hiszen az előre beváltott kuponodból automatikusan kerül levonásra rendelésed végösszege.
Milyen bérletek közül választhatok?
Válassz autód méretosztályának megfelelően 3, 5 és 10 alkalmas bérleteink közül:
3 alkalmas bérlet - 10% kedvezmény
5 alkalmas bérlet - 15% kedvezmény
10 alkalmas bérlet - 20% kedvezmény
Az applikációban tudom megvenni a bérletet is?
A bérlet megvásárlásához látogass el a shop.cleango.hu - weboldalra, ahol bankkártyával tudod véglegesíteni a vásárlásodat.
Hogy tudom felhasználni a bérletem?
Miután megrendelted a bérletedet 24 órán belül megküldjük neked a vásárláshoz tartozó számlát, illetve a kuponkódot, melyet az appban tudsz majd beváltani.
Meddig érvényes a bérletem?
A bérletnek nincsen lejárati ideje, bármeddig felhasználhatod.